Dodaj się do obserwatorów !

sobota, 5 maja 2012

Wiosenne sukienki wieczorowe .

Mam kilka zdj. które przedstawiają sukienki wieczorowe .. są to sukienki które najbardziej przypadły mi do gustu, i które są najmodniejsze .. :)))
1. Trochę krótsze sukieneczki wieczorowe .:


 Wszystkie sukienki od tej pierwszej niebieskiej do różowej, krótkiej, są przeznaczone dla bardzo chudych kobiet .. kobiety z większym brzuszkiem powinny trzymać się od nich z daleka .





 Teraz trochę dłuższe sukienki:
 Ten model sukienki jest trochę ciemniejszy od pozostałych, dodałam ją do tego postu ponieważ nie które kobiety mogą nie lubić zbyt kolorów ,.
Sukienka czerwona i granatowa jest jak najbardziej przeznaczona dla kobiety z większym brzuszkiem, jednak chude kobiety również mogą je zakładać ..

to tyle zdj z moimi propozycjami .. jeżeli macie jakieś inne zdj z innymi modnymi i ładnymi sukienkami prześlijcie mi je na moje gg:  42153464 , a ja je później opublikuje :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz