Dodaj się do obserwatorów !

poniedziałek, 7 maja 2012

Modne okulary na wiosnę i lato 2012

Znalazłam stronę internetową [ snobka.pl ] w której ukazano najmodniejsze okulary wiosna/lato 2012 .. na tej stronie pokazano okulary oryginalne marki 'mango', jednak na innej stronie [ groszki.pl ] znalazłam bardziej kolorowe okulary firmy 'carry', które tym bardziej przypadły mi do gustu ;) .. zgrałam kilka fotek, z najlepszymi dla mnie okularami przeciwsłonecznymi ;] oto one:

Firma 'mango' :



za te zdj dziękuje stronie internetowej pt. "snobka.pl"
Firma 'carry' :

Za to zdj dziękuje stronie internetowej pt. "groszki.pl" ; ]] .

Firma 'Mango' - oryginalne okulary z tej firmy kosztują 59 zł. - 89 zł. jednak na np allegro.pl można je kupić w równie dobrym stanie za mniejszą cenę ;) .
Firma 'Carry' - te okulary w cenie szoku nam nie dostarczają, ponieważ kosztują ok. 19,99 zł. :)))

według was która firma lepsza ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz